dimecres, 2 de juliol del 2008

Jordi Pujol

Homenot, de Manuel Baixauli (El País).

Em preguntava fa uns dies un estimat i admirat amic per la conferència que va oferir Jordi Pujol a Sueca, a la Biblioteca Suecana -al costat mateix de ca Fuster- per presentar les seues memòries (ací ens referírem a elles fa uns mesos). L'escàs temps em va impedir fer una croniqueta aseà de l'event. Unes setmanes després estem igual, feina i poc temps de res. Però, no vull passar l'ocasió i aprofite per penjar un video amb la notícia que va emetre Sueca TV. Més avall es pot vore.

Una cosa, tan sols, sí que recorde que als que m'han demanat per este fet els hi he dit el mateix: em quede amb una aseveració que feu el Molt Honorable sobre la necessitat d'evitar el ressentiment. "Amb ressentiments no es pot anar per la vida ni fer política", crec que va dir. I, ara ho trobe també reflectit a l'article que Manuel Baixauli va publicar el 26 de juny al Quadern d'El País. També adjunte el retall.

Es pregunta Baixauli a l'article: "No tindrem mai, els valencians, un president, de dretes o d'esquerres, amb aquesta qualitat humana?". Llegiu-lo, s'ho val. Està penjat al principi del post.

Resta felicitar també a l'alcalde de Sueca, Joan Baldoví, a Víctor Gómez Labrado, director de la Casa Fuster, als que hi col·laboraren i al poble sencer, per extensió, per la correcta organització. Impecable.

Per cert, que ningú es perda la imatge de Jordi Pujol bevent orxata i menjant fartons. Impagable.


Jordi Pujol a Sueca

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola felicitats pel blog i el contingut. Com que crec que tenim idees afins et deixo la meva referència a tots els lectors per si voleu passar. El meu blog es una mica arrauxat, aviso. La tria de capçalera excel.lent, però si aïr és ahir no em sona. Pots aclarar-ho?
Blog Patria fides amor