divendres, 10 d’octubre del 2008

Un 9 d'octubre amb Antònia Font

Diversos compromisos m'impedixen estar a València estos dies i m'han impossibilitat anar a la Processó Cívica. Però, després de conèixer les notícies de com ha anat l'assumpte m'alegre no haver pogut anar-hi.

Perquè d'haver gaudit de la presència del Bloc Jove amb la senyera pels carrers del cap i casal o d'haver vist en la comitiva als dos diputats nacionalistes a les Corts, Morera i Pañella, -com han fet ja altres anys-, se m'havera caigut l'ànima als peus al vore la tradicional burrera d'uns quants que embruten el moviment valencianista (com també ho fan altres com CVa o E2000) al despenjar una bandera amb una acció que ha donat milers de vots al PPSOE. Unitat?

Més que mai caldria un "Darrer Diumenge d'Octubre" més "valencià" que mai, i si poguera ser amb la bandera que ha despenjat UV este mateix 9 d'octubre, millor.

Bé, com deia, si que vaig poder acostar-me al concert que Antònia Font va oferir al Casal Multiusos de Sueca (endavant Joan Baldoví, l'alcalde valencianista del Bloc, i els seus companys).

Deixe unes fotetes de mòbil per als fans d'AF, en la seua primera actuació a Sueca.